Akademik Personel Hizmet Belgesi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden nasıl doldurulur?
İstanbul Gelişim Üniversitesi Akademik Personellerimizin hizmet belgesi talepleri için ;
1) Elektronik Belge Yönetim Sistemine (EBYS) Kullanıcı Ad ve Şifre ile giriş yapılmalıdır.
2) Giriş yapıldıktan sonra Yönetim Panelinin alt kısmında bulunan FORMLAR sekmesi PERSONEL İŞLERİ alt kırımında bulunan ''Akademik Hizmet Belgesi'' işaretlenmelidir.
3) Ekranın sağ tarafında açılan form üzerinde ilk olarak BELGE sekmesinde Belge Son Onay Makamı ve Belge Konusu doldurulmalıdır.
-- Belge Son Onay Makamı -- Prof. Dr. Burhan AYKAÇ olarak seçilmeli,
-- Belge Konusu -- Hizmet Belgesi (Unvan Ad Soyad) yazılmalıdır.
4) Belge kısmını tamamladıktan sonra EK ÜST VERİ sekmesine geçilmelidir.
-- Kişisel bilgiler girilmelidir. (Ad-Soyad, T.C. Kimlik Numarası, Baba ve Ana Adı, Doğum Yeri ve Tarihi)
-- Kurum Bilgileri girilmelidir. (Akademik Birim ve Fakülte/Yüksekokul, İşe Başlangıç Tarihi girilmeli, Unvan sekmeleri,Tam Zamanlı/DSÜ kısmı sayfa aşağı çekilerek ilgili satır işaretlenmelidir.)
-- Evrağın Verileceği Kurum ile ilgili bilgiler girilmelidir.
-- Arz/rica sekmesi işaretlenmelidir. (Eğer evrağın verileceği kurum Rektörlük Makamından üst makam ise ARZ, alt makamda ise RİCA olarak işaretlenmeli, Verileceği Yer İlgili Makama ise sekme arz/rica olarak işaretlenmelidir.)
5) Ek üst veri kısmı tamamlandıktan sonra DAĞITIM LİSTESİ sekmesine geçilmelidir.
-- Dağıtım Listesi -- Kurum/Kişi Liste içerisine hizmet belgesinin teslim edileceği kurumun tam adı eklenmelidir.
(Evrak birkaç kuruma teslim edilecekse İlgili Makam yazılıp sağdan EKLE butonuna basılmalıdır.)
*** Dağıtım Listesi ile Ek Üst Veri sekmesi içerisindeki ''Verileceği Yer’’ kısmına eklenen hitap makamı aynı olmalıdır.
6) Dağıtım Listesi tamamlandıktan sonra son olarak METİN ÖN İZLEME yapılarak girilen tüm bilgiler ve yazının akışı kontrol edilmeli ve İmzasız Kaydet&Gönder ya da İmzala Gönder butonlarına tıklayarak hizmet belgesinin imza ve onay süreci başlatılmalıdır.
7) Hizmet Belgenizin onay sürecini Yönetim Paneli altında bulunan Belge Takip sayfasından İmza/Onay Bekleyen Belgelerim sekmesini açarak '' Sorgula '' ma yaptığınız takdirde görebilirsiniz.
8) Son olarak belgeniz İmza/Onay aldığında EBYS Ana Sayfası üzerinde bulunan ONAYLANMIŞ BELGELERİM eklentisinde görünecektir.
-- Belgenizi Belge Doğrulama Kodunu kullanarak Belge Doğrulama Adresinden teyit edebilirsiniz.